با استفاده از دانش فيزيک برج هاي قوي بسازيد

۱۰۹ بازديد ۰ ۰ ۰ نظر

لگو یکی از اسباب بازی های محبوب کودکان است که در ست ها و مدل های مختلف طراحی و عرضه می شود. وقتی لگو را می بینید، ممکن است تعجب کنید که چگونه با لگو بازی کنید یا چه چیزی با آن بسازید. از آنجایی که این سازه های جذاب به اشکال مختلف ساخته می شوند، بسیاری از مردم نمی دانند چگونه با آنها بازی کنند و چگونه فرزندان خود را با آنها سرگرم کنند. اگر شما نیز از خودتان می پرسید که با لگو چه چیزهایی بسازیم پس در این مقاله با ما همراه باشید. ما به شما در این مقاله پاسخ خواهیم داد.

معرفی بازی لگو

همانطور که می دانید اسباب بازی های لگو یکی از محبوب ترین و سرگرم کننده ترین اسباب بازی های کودکان هستند. این اسباب بازی های فکری تاثیر مثبتی بر حافظه و تمرکز کودک شما دارند. نه تنها کودکان، بلکه بسیاری از بزرگسالان نیز این بازی را برای بهبود تمرکز و دقت خود انتخاب می کنند.

چگونه با لگو بازی کنیم؟

برخی از مدل های لگو به گونه ای طراحی شده اند که دارای کارت های مختلفی هستند که بازیکنان می توانند با استفاده از آنها طرح های جذابی را بر اساس تخیل خود ایجاد کنند. سایر لگوها نیز راهنماهایی دارند که بازیکنان می توانند از آنها برای رسیدن به هدف مورد نظر خود استفاده کنند. با این حال، در بسیاری از موارد، مردم همچنان با یک سوال مهم روبرو هستند و آن اینکه با لگو چه بازی کنیم. در زیر به چند ایده برای بازی با لگو در موقعیت های مختلف می پردازیم.

1- ایجاد مدل های جدید

اگر نمی دانید چگونه لگو بازی کنید، باید بگوییم که ساده ترین راه برای بازی با این اسباب بازی ساختن بناهای تاریخی یا معروف به کمک قطعات لگو است. به عنوان مثال، می توانید به ساختمان های مختلفی مانند خانه ها، مدارس، دانشگاه ها، استادیوم ها و غیره فکر کنید. یک راه ساده تر، جستجوی تصاویر از مکان های مختلف در گوگل و ایجاد تصویر ساختمان خود بر اساس آن است.

2- از تخیل خود برای ایجاد مدل های جدید استفاده کنید

هنگامی که تصمیم به ساخت مدل های جدید برای بازی با لگو گرفتید، ساختمان مورد علاقه خود را انتخاب کنید، برخی از قسمت ها را تغییر دهید و از خلاقیت خود برای طراحی آن استفاده کنید.

به عنوان مثال، اگر برای خود یا فرزندتان یک لگو پسرانه از  لگو ماشین ها،  لگو نینجاگو، لگو هری پاتر یا هر مدل دیگری خریده اید، می توانید هر بار که بازی می کنید چندین طرح را تغییر دهید. شما هیچ محدودیتی برای ایجاد تغییرات ندارید و می توانید هر بار از یک قالب جدید استفاده کنید.

3- با استفاده از دانش فیزیک برج های قوی بسازید

وقتی فکر می کنید با لگو چه بازی کنید، رایج ترین بازی ای که به ذهن می رسد ساخت ساختمان های مختلف است. هر بار که ساختمان شما فرو می ریزد، باید به این فکر کنید که چگونه می توانید پایه برج خود را محکم کنید تا آن را حتی بالاتر بسازید. در این صورت باید یک پایه پهن و محکم انتخاب کنید.

به همین دلیل می توانید از قطعات مربع و مستطیل برای پایه خود استفاده کنید و با اضافه کردن هر سطح، مطمئن شوید که پایه شما می تواند برج را پشتیبانی کند. هر زمان که برج بلند است، می توانید از قطعات اتصال دهنده برای زیبا جلوه دادن آن استفاده کنید. شما همچنین می توانید این بازی را با دوستان خود انجام دهید و یک بازی رقابتی بسازید.

4- شخصیت های مورد علاقه خود را از طریق شخصیت های لگو بسازید

اگر مدام از خود می‌پرسید چگونه با لگو بازی کنید، می توانید شروع به ایجاد شخصیت های کارتونی مورد علاقه خود کنید. آجرهای مختلف لگو به شما این امکان را می دهند که از هر قطعه برای خلق شخصیت های مختلف مانند دایناسورها یا ابرقهرمانان استفاده کنید. اگر به این موارد علاقه دارید، لگوهای زیادی مانند لگو دایناسور، لگو پارک ژوراسیک ، لگو مارول، لگو اسپایدرمن و ... وجود دارد.

همانطور که قبلا اشاره کردیم، این روزها لگوها در مدل های مختلفی در بازار موجود هستند و بسیاری از آنها را می توان به عنوان شخصیت های کارتونی دید. بنابراین هر نقشی که بخواهید می تواند در بازار موجود باشد.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.